Dicionariu . Presentación.

 
 
Dicionariu de la Llingua Asturiana.
 
 
Presentación.
 
Hoy doy comienzo a reproducir el dicionariu de la llingua asturiana, para darla a conocer y también para ayudar a los que tienen interés en entender los poemas etc. que aquí, se exponen en asturiano o bable.
Me llevará bastante tiempo, ya que empezaré como debe ser por la : A, y si alguien quisiera aclarar alguna palabra que aún no estubiera escrita, que lo pregunte, que gustosamente, ( si lo sé) le responderé.
 
 
 
ABREVIATURES:
 
————————————-
alv.- alverviu
 
art.-artículu
ax.-axetivu
conx. –conxunción
n.-nome
os.-oservaciones
prep.-preposición
pron.-pronome
v. -verbu
 
——————————
 
Para empezar……..ya está.
Anuncios
Esta entrada fue publicada en Dicionariu de la Llingua Asturiana. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a Dicionariu . Presentación.

  1. leticia dijo:

    Hola!! He curioseado tu page de arriba a abajo y me ha encantado, es genial… en breve ire a Asturias y me quedare dos semanas… me has dado muchas ideas de sitios a los que visitar.
    Mi novio es de Pola de Laviana, pero no es buen guía turistico…  asi que gracias.
    Me la agrego a favoritos, para poder entrar a menudo y ver las novedades.
    Chao!!
     

  2. Internacionalista_86 dijo:

    Buenes, veo que sofites la llingua y eso paezme bien, pero nun veo una concordancia ente esi sofitu y, per exemplu, los nomes de los pueblos (Sólo pones Xixón, pero nun pones "Uviéu", "La Pola Llaviana, etc). Otra cosa que nun me gusta ye esa forma de facer gala de lo nueso, de los paisaxes y tal, mientres que mos pudrimos poquiñin a pocu: cierre de mines, d’empreses, nun hai futuru pa la mocedá, etc. ¿Por qué nun mos dexamos de tantu orgullu y lluchamos escontra les inxusticies? A mí sinceramente dame ascu la xente q se siente orgullosísima de ser asturiano y nun fae un res por camudar la situación. Pero caro mientres tean melendi, alonso y los príncipes que se quite la llucha social…En Fuenlabrada fai una o dos selmanes fueron a protestar porque fueron los principinos a visitalos, y retrucaron-yos con banderes republicanes. ¿Equí que facemos? Llambe-yos el culu pa que tean a gustu y si fai falta trabayamos el doble…Y lo grave ye que esto faenlo persones que supuestamente son republicanes.
    Bueno espero que nun soltara munchu rollu anque podía decir milenta coses más de la xente asturiano que, en xeneral, da putu ascu. Un saludu antifacista dende la podrida cuenca minera nesta mierda de pueblu que llamamos "Asturies".

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s