Tedium Vitae y A Cesarón,( poemes)

 

Autor : José Benito ÁLVAREZ–BUYLLA

 

 

TEDIUM VITAE

 

Duélgome de mio mesmu esta mañana,

Duelme lo que non fice col destinu,

Duelme tar a la vera del caminu

Y sentime vencíu de desgana.

Non me tienta la moza na quintana,

Solu quiero vivir sin empecino,

Dexáme amortecer debaxu un pino,

Dexáme apigazar ena antoxana.

Duelme y non sé qué ye lo que me pasa,

Mírome dientro y toi adormecíu,

Miro enredor de mí y todu calla.

Toi fartu combayar l’humana basa

P’alcontrar al final solu’l vacíu

Y un agudu dolor ena vidaya.

  

*********

 

A CESARÓN

 

Dormies

              hermanu

baxu ‘n ablanu

a la vera Linio.

Fai más d’un mileniu

tú dormies

                yo sueñu.

Tú nel “jou” de Linio.

Yo na foz d’Uvieu.

Tú llindies

                hermanu

los gües del eternu.

Yo xuncio l’inviernu

col veranu.

     na gloria cimera

del to rincón.

Yo

    nesta carbayera

    sin carbayón.

Tú dormies.

                   Yo amoriu

Cesarón.

 

                 (En Del aráu a la pluma)

 

********************************************************

Esta entrada fue publicada en Poemes en asturiano. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a Tedium Vitae y A Cesarón,( poemes)

  1. dvd dijo:

    El chiguito se escolingó por el arambol. Traduce el palentino, hala, jajaja.d

  2. mimosina dijo:

    Hola cuquina, pues a veces yo tambien me siento asi…que guapo,saber y poder expresar lo que uno siente de esa forma tan… poetica, si, ciertamente. En fin, pero otras toi mu animada, como cuando voy a tomar el cafetin a tu casa jajajjaaaa y eso que esta vez,no habia bombones jajajaa.Pero vine "cargada" de coses pa casa… a mi compensame que vayais de vacaciones .ay¡¡¡ cuanto me quereis y como me presta,jijijiiiiimmmuakkkkkkkkkkkkk

Responder

