Poemes d Mª Teresa Gonzalez

 

  De Primeros Poemes (1984 – 1987)

  

Autora :María Teresa González

 

( Tremañes, Gijón 1950 – 1995 )

 

 

 

SIN TÍTULU  

 

 

 

FAIME  riir, compañeru.

Fálame d’eses coses

que tanto me presten.

Emplega’l to inxeniu como sabes,

y fai otra vegada

que la murnia nun m’apriete nes coraes.  

Que’l mieu

nun me faiga les nueches espantibles.

Que la llercia

nun m’acorripie nos requexos

a cada pasu.

 

Faime riir,

que cuele la to voz sele

nel mio oyíu.

La to voz, compañeru,

de besos, de penes y caleyes.

Apúrriame les manes,

arródiame nos brazos,

ya ves

que nun soi pa ser mayor

y que m’asusten los trasgos

les bruxes

y los diaños.

 

II  

 

 Ya sé que nun me perteneces,

que detrás d’esos güeyos

grandes y melgueros

escuéndese

un tarrén ensin llendes.

Furacos abismales,

llarga nueche de tormentes

detrás de los güeyos,

amor míu.

Escuéndese, sordu y mudu,

un canciu de naide,

suaños,

llames que non aliten nel son

del mio llar.

Yo sélo,

qu’allá no más fondo

hai un ventanu qu’asoma a otru camín,

tapecíu,

d’ entrincaes pallabres

como fueyes de sonrisa

que cain entre l´orpín.

Yo sélo, amor,

anque a vegaes me fales d’otres coses

o me pieslles la boca con besos.

 

 

 

——————————————————–

Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

Responder

