Toi bien agora

 

POEMA DE Mª TERESA GONZALEZ

(TREMAÑES-GIJON  1950-1995 )

 

 

 

 

TOI BIEN AGORA

 

TOI bien agora,

mientres la muga

ruxe y faluca escontra’l suelu

y nos cristales,

y el cuerpu

entovía húmedu d’amor

envueltu nuna bata.

 

Dixísteme hasta llueu

y soplásteme pol aire

                 un besu.

 

Quiciabis ye la tardi

que ta rara,

o esti quietu silenciu

danzando na mio casa,

que camiento

que si un día nun volvieres

saborgaría un tastu más amargu

qu’esti café

             qu’afuma nesta taza.

…………………………………..

 

Esta entrada fue publicada en Poemes en asturiano. Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a Toi bien agora

  1. XuRd€ dijo:

    También me enteré de lo de Fepeyu… es un chasco, también me gustaban, y con todo lo que me gusta Asturias en general me sentó muy mal. Al final conseguí encontrar dos de los discos de Corquiéu que buscaba, los encontré por un programa de internet y los tenía un asturiano :P, tengo un magnetismo natural hacia vosotros XD. Bueno veo que sigues actualizando (como de costumbre) el blog con temas del folk asturiano, me parece genial 😉
    saludos
    XuRd€

Responder

