Alcordanza

 

Poema de: Mª Teresa Gonzalez

 

 

( Trmañes-Gijon- 1950-1995 )

 

 

ALCORDANZA

 

NON, nun necesito

que naide me cuente d’onde vengo,

porque allá, lloñe,

hai una brisa vieya

qu’a vegaes

me trae la to alcordanza.

 

Adulces una cara,

unes guedeyes,

una cadarma sofitando un abrigu

sol que se posaren

abondos iviernos.

Un trapu escuru

cansáu de calecer la to pelleya

onde’l deu afiláu del aire

escribiere

un infinitu pliegu de llaceries.

 

Non, nun necesito

guetar de los caxones la semeya,

que l’aliendu nun pue asomase nella

nin pue sentise l’afalagu,

nin caltriase los besos que me dieres.

 

Hai un tastu na mio vida,

siéntolu,

d’eses manes tuyes maltrataes

de güerta y de llabranza,

ande tan bien s’entemecieren

el mimu la fesoria.

 

Non, que naide me consuele,

qu’esnala pente l’aire la solombra

y entovía me queda

un pocu de memoria.

Esta entrada fue publicada en Poemes en asturiano. Guarda el enlace permanente.

Responder

