Cancios d´Asturies

 
 
 
Cancios d´Asturies:
 
Estas letras de canciones populares de Asturias, los más jovenes posiblemente no les suenen a nada, a otr@s de cuando se jugaba al corro y cantaban alguna de ellas….la pena es que no puedo poner la música.
 
 
 
 
VAQUEIRAS
 
El señor cura nun bail.la,
porque diz que tien corona,
bail.le señor cura,bail.le,
que Dios tou lo perdona.

La gracia qu’hai pa cantare
nin se compra,nin s’arrienda,
dala Dios a aquel que quier
y a mi deixóume ensin el.la.

todos vienen a mirare
cómo bail.lan las vaqueiras,
son tan bonas pa bail.lare
como las perexileiras.

 

 

TENGO TRES CABRITINES

Tengo tres cabritines,
ai,reme,remendé,
arriba na montaña,
ai,reme, remendé,
arriba na montaña,
aire,aire.

Una dame lleche,
ai,reme,remendé,
otra dame la llana
ai,reme,remendé,
otra dame la llana,
aire,aire.

Otra dame mantega,
ai,reme, remendé,
pa toa la semana,
ai,reme,remendé,
pa toa la semana,
aire,aire.

 

SEÑOR SAN XUAN

Señor San Xuan,
güei ye la nueche del señor San Xuan
viva la danza y los que nella tán,
señor San Xuan.

Señor San Xuan,
yá na foguera nun hai qué quemar,
viva la danza y los que nella tán,
señor San Xuan.

Señor San Xuan,
yá les estrelles a metese van,
viva la danza y los que nella tán,
señor San Xuan.

RÍU VERDE

Ríu verde, ríu verde
ríu de tantos colores,
tantos como lleva’l ríu,
tantos son los mios amores.

Que salga la dama,
que salga a baillar,
que salga la dama,
col so capitán.
Col so capitán,
col so coronel,
que salga la dama,
que la quiero ver.

Que me digan que sí,
que me digan que non,
la mio morenina
cortéxola yo.
Cortéxola yo,
téola cortexar,
la mio morenina
dexó de baillar.

CASÓSE MARUXA

Escuchen la hestoria
que voi a cuntar.
Casóse Maruxa,
casóse con Xuan.
Él fai lo de casa
féliz y contentu,
él fai’l formientu,
él amasa’l pan
nun hai home en mundu
más buenu que Xuan.

Toes les vecines
faluquen de Xuan,
eso son envidies
y ganes de falar,
ai,mio Xuan del alma
tu nun faigas casu,
nun salgas del pasu
pol qué te dirán.
Nun hai home en mundu
más buenu que Xuan.

FUE’L MIO XUAN A UVIÉU

Fue’l mio Xuan a Uviéu
dio-y l’aire en culu
mia qué llueu vieno,
agora non,
agora non, mio neñu,
agora non.

Palombina blanca
vistida de negro
yá ta’l padre en casa,
agora non,
agora non,mio neñu,
agora non.

 

………Cuando consiga más las pondré siempre habrá alguien a quien le interesen…

Esta entrada fue publicada en Asturias. Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a Cancios d´Asturies

  1. asturias dijo:

    HOLA FIA,YA TOY POR AQUI OTRA VEZ ,PA TAR AL TANTU DE TO LO QUE NOS ACONTED ,QUE TIENES AQUI DE TO ,Y TO LO QUE SEA APRENDER DE LA TIRRA ,TA MU  WAPO ,TIEN QUE TAR CHULO EL ACUARIO ,PERO ESPERAREMOS A MAS EL INVIERNO AHORA ANDARA AQUELLO PETAO DE GENTE..MEJOR PA ESO SE HIZO.UN BESOTE WAPA Y LAS CANCIONES MU CHULAS ,NO HAY QUE PERDER ESES COSES DE ANTAÑU.UN BESAZU

  2. mimosina dijo:

    Hola mi reinaa:pues mira,yo se tres de les canciones,la de les cabritines,la de san xuan y el mio xuan fue a uvieu..ye que mi ma ye muy de aqui fía,imaginate cuando viviamos en Bilbao,y mi ma con el tocadiscos al alto la lleva con asturianaes(y mexicanaes tamien) y venga gaites y tonda fía.Jajaja encima no se-i quitaba el acento y cuando iba a la tienda ya decian: ahi ta la de los "guajes" o la de los "arbeyos" y el "pixin"…bueno,coses de estes tengo pa contar…Pa mi que por eso se volvieron tan radicales juajuajuaaa.En fin que me presta mucho venir a ver con que nos deleitas cada día.
    Muchos besinos desde la aldea, mmmmmmuuuuuakkkkkkkkkkk

Responder

