Ambos inclusive

 

Poema de:

MIGUEL ROJO FERNANDEZ

(Zarracín, Tinéu, Asturies, 1957)

 

 

 

AMBOS INCLUSIVE

 

 

Qué pequenos ya qué grandes.

Fueu ya augua

xelu ya fierru encesu entemecíos.

Qué pequenos ya a la vez qué grandes.

Compaxinación imposible de la verdá

cuandu apurro a esi cielu ensin l.lindes

qu´arima hasta onde nun hai

ya veo ´l punteau indescifrable

l´arquitectura perfecta de la nueite

dibuxada con salivina de Dioses.

Qué pequenos baxu ´l güeyu cíclope d´esa l.luna

que l.levanta más esacta que ´l más esactu de los reloxes

onde se copian ruedas ya calendarios de piedra.

Qué pequenos

peru qué grandes.

Maquinaria perfecta d´estas pupilas que me l.levan

hasta lo más insondable de la nueite que miro

o l´ardiluxu fluidu ya roxu que me fai sentir

grande ya pequenu ya razonar lo irrazonable

xustificar el silenciu del cuayeríu d´estrel.las

o  escribir con ordenador xeroglíficos

que me dan entendible ya querible pa outros homes

tan grandes ya a la vez tan pequenos comu you.

 

……………………………………Y AHORA EN CASTELLANO……………………………

 

AMBOS INCLUSIVE

 

 

Qué pequeños y qué grandes.

Fuego y agua

mezcla de hielo y encendido hierro.

Qué pequeños y a la vez qué grandes.

Compaginación imposible de la verdad

cuando me allego a ese cielo sin fronteras

que va hasta donde no hay

y observo el punteado indescifrable

la arquitectura perfecta de la noche

dibujada con salivilla de Dioses.

Qué pequeños bajo el ojo cíclope de esa luna

que levanta más exacta que el más exacto de los relojes

donde copiar ruedas y calendarios de piedra.

Qué pequeños

pero  qué grandes.

Maquinaria perfecta de estas pupilas que me acercan

hasta  lo más insondable de la noche que miro

o el artilugio fluido y rojo que me hace sentir

grande y pequeño y razonar lo irrazonable

justificar el silencio de esta pedrería de estrellas

o escribir a ordenador jeroglíficos

que me hagan entendible y querible a otros hombres

tan grandes y a la vez tan pequeños como yo.

 

 

Esta entrada fue publicada en Poemes en asturiano. Guarda el enlace permanente.

Responder

